Monday, November 22, 2010

~Hati ini~



"Hanya Aku"
Sorry update blog lambat sangat.. ^_^
acctually bukan tak nak update cuma masa tak mengizinkan aku untuk memperbaharui blog yang tak seberapa ini dan terkadang tue mood aku pandai b'ubah2 bukan aku jelah korang pun sama.. hehe..
okay sekarang aku nak kongsi sedikit dengan korang tentang hati dan perasaan ini..
mesti korang nak tau siapa pasangan atau pujaan hati mamat hensem nie kan.. huhu..
dah lah hensem cute plak tue.. haha.. aku angkat bakul sendiri dulu lah er..
sebab kalau tunggu korang puji pun sampai kucing bertanduk dulu baru korang nak puji.. :p
okay berbalik tentang siapa pasangan dan pujaan hati ini...
pasangan ku "tiada" pujaan hati pun "tiada"
sebab aku belum kahwin lagi still available bah.. siapa yang available tu jomlah isi borang
haha "promote diri sudah" joke*..
okay serius mood... ^_^
tentang pasangan ku: buat masa ni pasangan tiada lagi, aku ni taklah sehensem yang korang sangka mesti korang tahu 1 peribahasa "Indah kabar Dari Rupa" begitulah juga aku.. so tak payah lah aku nak terangkan kenapa aku cakap peribahasa tu sama je dengan aku.. korang faham2 lah er..
tentang Pujaan Hati ini: semua orang ada pujaan hati begitu juga lah diri ini..
pujaan hati ini adalah emak , bapa dan keluarga.. ^_^
dalam hati?? kata datok siti Nurhaliza apa?? Biarlah Rahsia....
"Hanya Aku" Dan Yang Maha Mengetahui je yang tahu..


Aku "Hanyalah aku"
Mencari ruang untuk memperbetulkan diri
menyesuaikan diri jauh dari orang yang di sayangi,
mencari matlamat hidup sebagai seorang insan
tak ingin diri ini hidup bergantung harap pada orang lain

Aku "Hanyalah aku"
Walau pun perit akan ku tahan
Walau pun derita akan ku selindungkan
Walau pun sedih akan ku sembunyikan
Walau pun sakit akan ku biarkan

Aku "Hanyalah aku"
Mencintai ingin di cintai
Mengasihi ingin di kasihi
Menyayangi ingin di sayangi
Merindui ingin di rindui

Aku "Hanyalah aku"
Membenci bukanlah diriku
Keegoan bukanlah sifatku
Pemarah bukanlah caraku
menyakiti hati bukanlah kehendakku

Aku "Hanyalah aku"
Berserah hanya padaNya (Pengasih)
Meminta hanya padaNya (Pengampun)
Percaya hanya padaNya (Adil)
Bersyukur hanya padaNya (Besar)

No comments:

Post a Comment